Sunday, September 19, 2010

sekali lagi...
aku selalu terlewat...
ahhhh...
biar lah...

dalam perjalanan aku ke pncak alam...
kami singgah beraye dirumah abg ku di seremban..
ye...
mmg byk batu seremban di sane...
dan kebanyakan kanak2 disane bermain batu seremban....
ahh sudah.....

ketika kami semua bersantap.....
maklum la,, berangan menjadi menjdi keluarga diraja...
sambil bersantap, sambil berbual mesra...
tiba2!!!!

sedang semua asyik menikmati hidangan..
ade satu suare halus berkate2....

suare : maknek ngan tokyah nanti nk pergi puncak alam hantar budak yg menyusahkan tu ke....??????
aku : what?????? brani2 nyer die kate aku budak yg @#$%*&..
tanpa lengah..
aku terus berdiri...
muke merah...tlinge berdesing....
iiiinnnnggggggg~~~~~
trus bergerak ke arah suare itu...

aku aim ade satu anggota bdn die...
trus ku piuuuhhhh......
fuh...
same merah ngn aku punye dah...
puas hati....

ape aku nk buat ngn si asyraf ni...
makin menjadi2 die jelez ngan aku...
aarrghhh!!!!

No comments:

Post a Comment