Thursday, August 26, 2010

polis

polis sentri...
want to jaga...
polis mati..
pencurik jaga....

pastu...
lari sekuat hati.....





.....................

sep....
yeye...ko da mati..
ko plak jd polis....
haha..

........................

zaman kanak2 yg menggirangkan...
xde ape2 nk pikir slaen maen sampai pnt...

..................................

ape2 pn...zaman skrg...
lebih remaja....
byk benda yg perlu dipikirkan..

dan yg terbaru sekali adelah...
yah,...ade kene mengene ngn polis...

polis uitm....
ataupn a.k.a
keselamatan uitm....

...............................

aku telah disaman....



sebab...
meletak kenderaan di luar petak...
petak ape..




msti la bkn petak tu,,,,
tapi petak parking la...
haa


..................

aku parking la kt tepi2 je...maklum la...
parking kompen nye penuh memanjang...
lagi2 ari isnin klas aku kol 10.00...
mne nk parkg moto kt petak..haa...



................

nk blk je,,,
tgok2 kt rage moto aku ade surat..
bajet love letter la...
mane la tau..kot2 ade secret admire ke..




sekali tgok....naaahhhh.....
terkejut amat la aku..
huh...


...................................

kesian aku...
kopak poket kne byr saman...
ape yg penting..
aku da byar ok..
bulan2 pose...xbek tangguh....hu



........................

haih...bad day....ego ku kne saman...
huuu...


.............

pasni ni..petak mne agak nye yg akan aku redah....
haih....

No comments:

Post a Comment