Sunday, December 15, 2013

PERJALANAN

Semenjak dua menjak ni, aku ada lah baca buku-buku yang berunsurkan motivasi.
Memang aku jarang-jarang baca buku macam tu.
Tapi sebab dah bosan, aku mintak kawan aku, nak pinjam buku.
tapi kebanyakannya, eh bukan..semua nya buku motivasi..hoho
aku pon pinjam lah..harap-harap bukan buku untuk aku cepat tido.zzzz

Dan ada satu buku ni yang aku suka.
Dia bukan cerita pasal facts macam : bagaimana mahu berjaya : bagaimana menangani stress..etc2
tapi buku ni pasal kehidupan dia.quite interesting.
buku itu adalah :
"TRAVELOG CINTA ABADI" by Roza Roslan.

Buku ni ada series lagi.aku belum baca..
so far yang ni dulu..and i like it.
Apa yang aku dapat dari buku ni adalah kisah kehidupan seseorang yang ingin berjaya. in fact, da berjaya da pon..

Jadi nya, aku ni nak tirulah sikit..hikhik..
no, its just nak ceritakan kisah aku pulak..hahahah
padahal bukan ada orang kisah pon..haha.
No, disebabkan blog adalah tempat yang sesuai untuk menulis, dan blog aku takde siapa baca, so i feel free to write anything..tak larat pulak nak tulis kat kertas or diary.
hehe

OK!
I've decided.i'll start from the beginning..dari zaman kecil..kecil-kecil cili api.
..........
Kisah nya akan bermula pada next entry!
InsyaAllah.

(peh..aku kene tulis thesis kat blog ke baru boleh cepat siap macam aku tulis entri-entri lain.hahah)

2 comments:

  1. xsabo nk tunggu next entry.. !!! -nsas-

    ReplyDelete
  2. oitt lama nau aku x menyinggah. ok, next kisah ko plisss. hihi ~~

    ReplyDelete