Saturday, October 13, 2012

Tersasar

its not strange when girls talking about love
as a 22 years old girl, mungkin terlalu awl nak cerita tentang cinta (sedar diri)

.............................................

cintakan Allah itu yang hakiki
cintakan Rasul yang mencintai kita, umatnya
cintakan keluarga sepenuhnya
cintakan manusia itu fitrah

berjuang lah untuk mencapai cinta yang suci
yang disatukan dengan ikatan yang sah
janganlah terlalu leka dibuai angan2
kelak diri yang merana, nyesal tak sudah

tuhan, aku mohon berikan aku kekuatan
berikan aku seseorang yang mampu membimbingku kejalanMu
jauhkan aku dari kekecewaan dan kesedihan
berikan lah aku petunjuk bahawa die memang bukan untukku
hilangkan lah ingatan ku terhadapnya
gantikanlah kekecewaan ini dengan kegembiraan yang tidak ku sangka2..

...............................................................................

ok.aku sepatut nye focus to my study research
patutnye aku sekarang ni bace journals uollss
ntah kenapa ke sini plak pegi nya..
ape2 pon...percayalah
Allah has a better planning than us
Allah merancang lebih baik daripada apa yang kite rancang!
kepada kawan2 yang da selamat berkahwin....
may Allah bless =)
dan yang sedang bertunang dan yang akan berkahwin...
semoga cepat2 disatukan..
semoga semuanya berbahagia hingga akhir hayat =)

Ameen =)








No comments:

Post a Comment