Saturday, March 5, 2011

wawah......

ok...entri ini datang nye bersebab..
klu nk diikutkn dalam jadual atau seperti sebelum2 ini...
entri yg seterusnye agk lmbt kemunculan nye...
tgu bulan mengambang dan mengambang dan mengambang dan mengambang lg...pn masih..
masih lengang je blog ini..huu

mari kita lihat sapa yg kena~

1. Upload wallpaper yang anda guna sekarang


2. cerita pasal gambar

ha...gmba ni time raye ritu..
the problem is, bile nk tgkap pic family, mst ade sorg yg tertinggal..
sbb nye, die tukang amik gmba...haa
then, aku kan mmg slalu jd hero or heroin, aku pn gune la yg camera punye timer tu..
hah...bak kata mak aku, "tak sia-sia ibu anta kau masuk u"...haha
then, tok testing aku gune la timer kejap je..huhu
igtkn sempat, last2 mcm pic di ats la jd nye,,,haha...
kecoh je lebih aku....pastu bile x jadi mak aku kate "ceh..habuk pn xde"
ish..how could she...heh

3. Upload wallpaper sebelum ini


4. Cerita pasal gambar

ha...suke pic ni...
ini time kitorg g bukit cerakah...
mmg bes la time 2..ktorg g due kete...
then, kt sane ktorg men basikal smpi pnt, g rumah 4 musim..sejuk gile...huhu..
bile bercakap je, berasap2..huhu
n pic ini ktorg amk kt lua rumah 4 musim 2...
hu...bajet2 kt oversea la kunun kn...
then, bile asyraf tgok pic ni ritu, pastu die ckp,
" eh, maksu kat mane ni..maksu nk pegi mane.."
aku pn jwb la nk pg paris...sbb ade sign paris kt situ..
pastu die pn jwb " wah...yeke maksu...lg 10552 km je maksu nk smpi kn...owhh..dekat je rupe nye paris tu"
haha..mmg senang nk tipu budak!!! i like!!~

5. kenapa tukar wallpaper lain?

gamba ni sbnr ny aku nk wat sebagai entri b4 ni...penat2 aku edit pic tu....then, bile da tulis2 sume kt blog pasal pic tu, tp last2 aku x publish pn..huhu...sbb nye rase cm segan,,haha..
ok..bab2 buang mase ni, aku nombor 1...huu
lasty, aku trus je gune pic yg aku da edit ni kt desktop background...
habis cite..huu

6. Sudah berapa lamakah anda guna laptop anda tuh?

erk...bile aku stat gune ek...huu...
rase nye aku gune dr time sem 2 kot....erk..kot...
lebih kurang due tahun lbih jgk la...haa
ni la stu2 nye harte yg aku ade...
slaen handfon...huhu
tp nye....laptop ni abg aku yg belikn...huhu
hee...thanks abg yan....
hanya Allah yg dapat balas jasa kalian...hee

7. Anda buat apa lepas settle kan tag ni?

tdo pun sodap~ =D
huhu...ok...sy mngaku, itu hobi sy..
so what??
ngee~

8. apa tujuan anda buat blog?

buat blog ni saje2 je...nk isi mase lapang..
owh...lapang la sgt kn...huhu..
ok...see...bukan tdo je hobi aku taw...
ade juge hobi2 len yg bermanfaat yg aku buat...
ceh...suke kutuk aku nmpk...

9. berapa kali seminggu update blog?

owh!!!
smgu? uhuhu....
sebulan adela sekali due...hak3...
tgok la mood, idea ke...kn3...

10. Tag 4 orang

hah?? sudah...
sape aku nk cekau ni..huhu

fara
yati
tikusmando
nazree

ehehehhehehe..
ive no choice guyz....hek2

11. apa yang anda tau tentang mereka?

fara adelah roomate aku di mtrx...rumate aku sume bes2 blake...
yati is my bestfren kt jasin...
n tikusmando n nazree adelah active blogger...hohoh....sbb 2 diorg kene...
muhuhuhu~~

12. 5 perkataan mengenai diri anda

uik...hu..

1. sensetive
2. pemalas
3. pendiam
4. pemalu
5. anak bongsu ibu dan ayah

...
ok dlam 5 perkara 2 byk yg tipu..


.........................................................


~the end~

No comments:

Post a Comment