Tuesday, December 7, 2010

60 sen~

60 sen oo 60 sen oo 60 sen....
mcm ade gaye untuk ganti azean irdawati tok ganti cite 50 sen nye....
watak gadis cacat mungkin sesuai untuk aku...
ye tak..huu
C.A.C.A.T
lime puluh sen oo lime puluh sen yeyeay,,,,,
aku up sikit la...tmbh lg sposen...kn...

duit skrg...
bile kite bg budak2 10sen, mne nye diorg nk..
x laku gamak nye....

sbnr2 nye....
aku mahu tahu..
sejak bilakah kadar mengepos surat suda dinaikkan,,,
al maklum la....jrg2 amat mengepos...

then, one day..
aku g pjbt pos...
nk pos KAD KAHWIN abang AKU..
aku beli setem 30sen...
mcm biase la kn...

sesuda aku tampal setem itu..
sebaik sebelum menghumbankan nye ke dalam tong merah...
tiba2....!!

abg pos: adik..adik...
aku: *wat2 x dgr*..bajet jual mhl....jln slow2 sikit...kot2 btol die pgl aku...lalala~
...
abg pos: adik!!!! oo adik...
aku: hah...*menoleh ke arah abg pos* sambil jari mnunjuk ke arah diri sendiri... *membawa mksud= saye ke???*

untuk pengetahuan korg, aku mmg da lme blaja bhse isyrat ni... x heran da...
sejak nk amek lesen moto dlu...umo lbh kurg 16 tahun...ha...skrg da 20.. x ke lame tu..hish...

abg pos: sini jap dik
aku: lah..time2 ni jgk la abg pos 2 nk ngurat aku...*dlm hatiku berkata*.. ha..nape bang...
abg pos: tgok surat jap
aku:laa..nape...kerut2 kening...*dalam hati, sebuk je brader ni*
abg pos: kad kawen ke dik...
aku: a'a..abg kawen.....*eleh, strategi nk ngurat aku le tu*
abg pos: 30sen ni x ckup la dik
aku: ish,..npe plak x ckup..
abg pos: kadar pos baru 60sen dik..
aku: ish,,,yela 2...wtpe mhl2....
abg pos: btol dik..sambil sengeh2....
aku: ish..main2 plak....
abg pos: iye....ha
aku: ye ke kak...*tanye kt akak kaunter sblh*...
akak tu plak muke blurr...angguk2 je
abg pos: adik x cye tgok ni...
adela die tunjuk aku poster kadar pos baru...
aku: *tgok beriye bnde alah tuh*... ceh...mahal gle.....hmm....yela2....tambah la lg 30sen..........
.......
abg pos: btol ni...
aku:ceh...btol la..kang x smpai plak kad ni...haa...
abg pos: haa....cm2 la...sengeh2 lg sambil kenyit2 mate......

................
ok..kenyit2 mate tu hanye penambah perisa cap ajinamoto crite ini...

....................

aku rase ritu gaji posmen da naek kn....
surat pn kne naek hrge jgk nmpk nye...
haih....
naek dan x trun2 lg....

No comments:

Post a Comment