Sunday, November 15, 2009

~fever~

salam...
suda lame rasa nya aku x demam..
n hari ni...aku rasa aku demam la...
few days ago....sakit tekak...
skrg selsema..
phew......=(
hari ni jgk i did spent the whole day with.....sleeping....zzzz
skrg ni aku gagah kan juga jari jemari ku yang tak berape nak lurus ni...
mengigil dan terkial-kial menaip dan menekan papan kekekunci = key board...
tetikus ni pun ak gerak kn nya tanpa arah tujuan..
tambahan lagi, skrg ni musim hujan...
membuatkan aku sangat la kesejukan...
duduk sendirian....grrrrrrrrgrr.......*sound effect sbb sejuk*
aku yakin muka aku skrg ni mesti la sangat serabai....(-,-)
ahah...hanya roomate aku saje yang tau keserabaian itu...
esok ptg da mula jpk team quest..
aku diberi tugas sebagai exco sukan...
dan aku diarahkan untuk isi slot riadah esok dengan...............SENAMROBIK...
AKU???? SENAMROBIK???????.........errkkk....wat to do...
aku sirius....tidak mempunyai bakat...mahupun minat...
apetah lagi kene buat dpn org laki2 dan perempuan...
perempuan ok lg...
tapi laki????
huh....bagaimanakah...
mungkin bagus jgk aku demam ni...
at least aku ade alasan utk melepaskan diri...
mampukah aku????really hope so..plizzzzz.....
nampak nya mata aku telah memberi isyarat...
pedih2.....layu2....bukaan yang hanya tak sampai separuh..
darjah kepanasan badan juga rase nya semakin meningkat...ahh...
cukup lah setakat ini....

hmm....
rase nya waktu demam aku lagi banyak membebel...
baru ku tahu...ohoh...

No comments:

Post a Comment